Djävulsseminariumet inställt!

Folk brukar väl alltid säga att det negativa för alltid något gott med sig på något vis? Det verkar uppenbarligen vara sant. Istället för att ha djävulsseminariumet imorgon har det flyttats till den 11/2 istället. Man blir lycklig för mindre vill jag lova! Dock var det tråkigt att det var under så tråkiga omstädigheter som det blev inställt.

Vad ska man göra då imorgon? Kommer nog gå upp relativt tidigt och göra en genomstädning av lägenheten. Det behövs! Annars blir det en lunch med Elin och förhoppningsvis går det bättre än förra gången vi lunchade. Då slutade lunchen med en coladränkt Annica, ett coladränkt bord och coladränkt mat. Allt för en liten olivs skull!

 
Elin och olyckan förra gången vi lunchade

Annars jobbar jag imorgon och ångrar lite att jag tog på mig kvällen. Det är Dansmaran på Parken och det resulterar i att det kommer vara jättemycket folk! Nu när det är vinter betyder det också att det blir ännu fler skor som vi måste ta hand om. Hoppas att kvällen går fort iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det låter ju trevligt att ta hand om folks skor.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback