Dansmaran och onda ben

Nu har man äntligen fått komma hem. Klockan har slagit 05.00 och benen dunkar efter man gått på det hårda betonggolvet alldeles för länge. Jag har ingen aning vad man egentligen ska ha för skor för att inte känna att man gått omkring där på det stenhårda golvet. Värken ilar upp längs smalbenen och bara tanken på hur ont man kommer ha imorgon ger mig rysningar.

 
En hög med grejer på golvet och Casanovas (ett av banden som spelade)

Annars har kvällen gått ganska bra. Det var en stund där vid 20-tiden som jag tänkte kasta in handduken, tänkte se till att jag bröt benet och fick lov att fara in på akuten eller totalt bara ge upp. Vi hade hela garderoben full och nästan ALLA 700 jackor hade även en påse och skor. Detta resulterade i minimal golvyta för oss som jobbade och totalt obefintlig struktur och ordning på de nerlaggda grejerna (skorna och påsarna). Jag ville bara säga hej då, ta mitt pick och pack och gå därifrån.

 
Riktigt härlig taturering på en av gästerna och grejerna när vi fått ordning på dem.

Men tillslut ordnade sig allt efter att jag sorterat iordning och försökt att skapa en struktur på alla inhängda grejer. Och trots att jag förväntat mig total kaos när alla skulle ut så blev det inte så. Och det kändes iallafall bra! Så nu väntar sängen (tro mig, den ser riktigt lockande ut). Jag antar att alla sover sött nu i sina sängar så jag säger väl god natt och hoppas ni alla har söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha Jag skulle gått hem jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback