CSNbeslut - Hurra!

Äntligen har mitt CSN kommit. Jag har levt på sju kronor nu en längre tid och äntligen är det över! Kan inte låta bli att le åt att jag har pengar igen. Vilken härlig känsla! Dock är ju vetskapen om att de kommer förvinna fort stor. Det ska köpas allt från kurslitteratur och mat till smink och troligen ett Xbox360. Men hur som helst är det skönt att veta att man kan leva som en normal människa igen

Dags att ta mig ner till stan i ovädret. Känns lagom omotiverande men måste köpa "organisation och omvärld" eftersom vi har ett helvetesseminarium på gång. Nackdelen är dock att det omtalade ovädret kommit till Örnsköldsvik och det blåser och snöar en massa på samma gång. Men jag måste trots vädret och sätta mitt liv på spel för en skittråkig och överkomplicerad bok. Lyckan är total...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice med pengar!



Ja du jag gick hem från skolan i detta skitväder. Allt smink försvann, kinderna var vita av nerkylning, hade ingen känsel i låren. De va kallt, blåsigt och snöigt. Fy vilket skitväder!

Postat av: Ramona

Pengar det gillar vi :)

2010-01-27 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback