Avatar

Ännu en gång har man suttit i biomörkret för att se ännu en film på Örnsköldsviks bristfälliga biograf. Varför gör de aldrig något åt den? Som förslag tycker jag att man bör iallafall göra väntrummet större. När du kommer in vet du inte om du står i en kö eller ej eftersom hela det lilla rummet är smockat med folk. Mer utrymme år folket!

Men åter till filmen. Vi såg Avatar och jag måste säga att jag är kär. Kär i karaktärerna, i miljön och den otroliga mystik som fanns med i filmen. Det skedde många gånger att jag satt där i mörkret med tårar i ögonen (ja, nu har jag tillockmed gråtit när de fällde ett träd i filmen). Men för er som inte sett den så säger jag bara - SE DEN!

Så jag tycker du ska låta dig själv svepas med in i framtiden till en värld där du inte ska ta något för givet. Det är svårt att veta vad som är verklighet och vad som är fantasi i denna välgjorda film och du kommer snabbt in i den nya befolkningens sätt att vara och du häpnas över den välgjorda miljön. Filmen är fantastisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback