Åsögatan 176

Denna kväll är för mig mycket långsam vill jag lova. Jag har absolut ingenting att göra och loggar säkert in på facebook var femte sekund för att se om något nytt har hänt. Oftast har det inte det.

Iallafall hade en av mina vänner postat på sin status att man skulle ta sig in på Eniro och söka på "Åsögatan 176 Stockholm" och sedan trycka in gatuvyn. Sen ska man snurra till det röda huset och ta en titt på den andra våningen. Ja, nyfiken och uttråkad som jag är så gjorde jag självklart det och möttes då av en mans rumpa i fönstret!



Tanken att det tar cirka 3 timmar att fota en gata får mig att undra hur länge denna man stod där med rumpan i vädret just denna dag? Det är iallafall klockrent och han kan nu skryta om hans uttittade rumpa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ...

Den va snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback