traderoholic

Ja, jag förstår helt klart varför Johan i vår mediaklass på gymnasiet fastnade så hårt för tradera. För nu sitter jag själv där i klistret och kan inte hjälpa att jag sveps med i aktion efter aktion. Det är ju ynka 30 kronor de handlar om, säger man högt till sig själv. Saker jag inte behöver kan jag bjuda på eftersom det är så billigt. En krona hit och en krona dit antar jag.


Detta är iallafall vad jag har klickat hem än så länge. Två armband, ett par lösögonfransar, en väggdekor och sammanlagt 71 ögonskuggor! Tur att man kan göra fynd på tradera. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha!

Jag förstår dig precis det där ditt fel jag numera kan allas "tradera beroende"..

Än så länge har jag klickat hem 12partlight doftljus, 3x4ml D&G the one parfym, en finare klänning och en mobiltelefon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback