Skoteråkning och melodifestival

Snart bär det av ut mot husum, snön och skoteråkning. Känns som om detta kommer bli en kanondag. Åka skoter, grilla och sen melodifestivalenfest hemma hos cecilia som efterföljs av dansmatta och singstar. Känns om om hela kvällen är i Annicastil och jag ska allt sätta lite glitter på kvällen.

 
Jag i kusinens jacka som jag fått låna och sen vädret (som är betydligt ljusare i verkligheten)

Nu sitter jag iallafall och väntar på att skjussen ska ta sig hit. Börjar bli varmt att sitta med kläder som är lager på lager. Men orkar inte heller ta av mig något eftersom när jag väl gör det kommer det dröja typ 10 sek sen säger hon väl att hon är här. Så jag håller ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Avis jag ville också va med igår!

Postat av: Sandra

Rättelse IDAG!! :D

2010-02-06 @ 13:42:31
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: 85% på mötesplatsen

Om jag vore det första äpplet som blev biten av den första mannen, då borde jag heta?

I mitten finns jag där Linus på linjen står på.

Mansikka är innan på.

Världens mest använda post avslutar ditt äventyr och i slutet finner du mig.



2010-02-08 @ 01:05:09
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Isaac_Newton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback