Ikeaholic?

Uppenbarligen kan man vara beroende av en massa olika saker. Just nu är det tradera och Ikea som finns på min radar och i lördags begav sig Jag, Anna och Carro till Sundsvall och svenskens favorit-inredningsbutik. Alltså det är en alldeles speciell känsla som sker när man kommer in på Ikea. Doften av Ikea möbler, billigt trä och frustration vid ihopmonteringen kittlar iallafall mina sinnen och man kommer aldrig hem tomhänt.

Under resan dit satt jag i Carros baksäte och innan vi lämnat Övik hade fönstret immat igen och jag såg ingenting alls under resan. Thats because I'm hot. Innan vi kommit in i Övik fick jag iallafall för mig att skrapa rutan (ja, då innifrån) och bra gick det. Dock var det lite svårt då fönstret är rundat vilket gör att det är svårt att få plastskrapan att ta överallt. Men efter ett tag kunde även jag se ut genom fönstret som normala människor.

 

Dock måste jag ge mig själv en stor applåd, Jag klarade mig på under en 500hundrig vilket är storartat när det kommer till mig. Visserligen har jag varit på Ikea ca. 5 gånger redan under 2010 men vad gör det? Man hittar och glömmer alltid något! Iallafall köpte jag en pajform, en lampa, ljus och en massa annat småplock som man kommer på att man behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback