Arbetsrätt och nyskurad lägenhet

Idag har det varit en riktigt lång dag i skolan. 7 timmar arbetsrätt trodde jag skulle bli pest och pina men uppenbarligen tycker jag även om arbetsrätt (handlar t.ex. om anställningsskydd, diskriminering i arbetslivet och avtal). Vi har fått lära oss många tricks för att ta sig runt inom jobbvärlden och ge arbetsgivare på nöten! Iallafall flöt tiden på i behaglig takt och trots att jag låg som en sexåring som vägrar sova i sängen igårkväll så höll jag ögonen öppna hela dagen utan problem.

Annars har jag inte gjort mycket denna dag. Allt har gått åt till att sitta i skolan och när jag kom hem övade jag till min kommande let's dance karriär med moppen. Så nu sitter man i en nyskurad lägenhet och det är alltid lika skönt. Nu väntar en kväll med mys framför TVn till något otroligt onödigt program (finns väl inte så många andra sorters program på TV?). Kanske postar något annat på bloggen ikväll av värde, det märker ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback