Bloggpaus?

Som ni märkt i helgen så har inga inlägg kommit ut. Jag har känt mig totalt omotiverad till att blogga så därför lät jag utmaningen ligga. Jag vill känna att jag kan känna igen mig i mina inlägg och att jag tänkt igenom vad som ska skrivas. Så därför så lät jag inläggen vara och njöt istället av en rolig helg.

Men nu är det snart en ny vecka och det betyder nya tag med nya utmaningar, nya dagar på praktiken och nya inlägg att skriva ner.



Men frukta ej, inläggen som skulle publiceras i helgen kommer att komma så snart de är klara. Tills dess - simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: paulina

känner igen hur du känner.. ibland försvinner fantasin & lusten att skriva.. vart praktiserar du och trivs du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback