30 dagar av sanningar

Jag har kommit halvvägs i utmaningen nu. Halva är gjord och halva återstår. Känner att det är mycket intressant kvar att gå igenom och en hel del kluriga saker som jag ska tänka ut. Detta är det som hittills är kvar. Vilka dagar ser du fram emot att få läsa om? 

♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Då har jag känt mig sviken.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: Ramona

ser fram emot alla ;)

2010-12-01 @ 20:59:04
Postat av: Sandra

Säg som Ramona ja! ALLA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback