Vattenskada?

Oj vad dåliga ni har blivit på att kommentera inläggen nu för tiden. Skärpning läsare! ;D

Idag har det hänt grejer vill jag lova er. Imorse efter jag cyklat hem från jobbet, ätit min frukost och äntligen lagt mig ner i den underbara sängen jag fått låna hos Jenny upptäcker jag att ett nummer ringt till mig två gånger inom loppet av tio minuter. Vad kan detta vara? Så jag sätter mig upp i sängen, plockar fram datorn och väntar på att den ska gå igång. Kan nästan tänka mig att Fred Flintas bil springs igång snabbare än vad min dator startar. Men tillslut kan jag kolla upp nummret och ser att det är mina hyresvärdar här i Övik. Vad vill de?

Ringer upp och får tag i mannen som sökt mig. Tydligen har det blivit vattenskada i huset där jag bor/bodde och de tros komma från min lägenhet. HURRA! Vattenskada är det sista man vill ha när man håller på att städa ur lägenheten. Dock är det bättre att den kommer nu när jag flyttar än när jag bodde där.

Jag hoppas att jag inte behöver betala en massa. För det är ju inte mitt fel? Dock är det väl självklart att sådana funderingar gnager en i huvudet precis när man ska flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback