dan före dan före dan före resedan...

Om tre dagar sitter jag och Sandra på planet mot Tunisien! Galet vad skönt det kommer bli. Jag har som inte riktigt förstått det ännu bara. Skrev ut biljetterna härom dagen och då kom ju självklart lite känsla. Snart far vi! Men känslan försvann dagen efter då man var tillbaka i den gråa vardagen och regnet smattrade på fönsterrutan.

Har varit i kontakt med våra guider nere i Tunisien redan och till min förskräckelse så verkar inte tredagars turen i södra Tunisien vara bokningsbar! Jag som hade sån stor lust att göra den resan. Men tvådagars turen finns troligen fortfarande så man får väl kanske ta den istället? Annars verkar det ska bli riktigt fint väder i början av våran resa enligt yr.no. Skulle först regna på söndagen (vår första dag i Sousse) men det har nu uppdaterats till växlande molnighet. Annars kan vi nog räkna med 28-34 grader varmt och sol.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart så är du där! :)

2010-08-12 @ 06:08:16
Postat av: Gunilla

Härligt att få lämna landet och bara vara, utan måsten. Ska intervjua dig sedan ;) Trevlig resa än en gång! :) Kram

2010-08-13 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback