Snart dags för tuppen att vakna

Ännu en natt snart gjord på jobbet och jag kan lova er att den har varit lugn (peppar, peppar. ta i trä!). Det mest intressanta som har hänt är att jag inte kan byta kanal på TVdosan. Vet inte varför, för så teknisk är jag tydligen inte. Så hittills har SVT bjudit på nån film och ett långt program med med massa operasång. Ska jag vara ärlig så har jag mest suttit vid datorn och rensat ut en massa gamla bilder. Har så galet mycket bilder på datorn så man nästan får migrän när man tänker på det.



Jag har även fått låna några en massa Julia-tidningar och fått lära mig att vandrande pinnar är på innelistan. Hur kan man inte älska en pinne med ben?! Kan ju då hälsa alla där ute att när jag var ung så hade jag vandrande pinnar. Gör det mig cool nu? Dock tröttnade jag på dem väldigt snabbt och knappt en vecka efter vi köpt dem så flög de ut genom fönstret, bokstavligt talat. För egentligen, hur kul är det med en pinne, som sitter på en pinne och knappt rör sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback