Rotat bland minnen

Idag har jag och Jenny som jag bor hos hållt på att sortera gamla kort. Kan lova er att det var riktigt många! De skulle läggas i ordning med tanke på årtal. Så det blev en del pussel med tillslut blev det klart. Hittade även en massa gamla bilder på mig, min pappa och några kompisar som jag tänkte dela med mig till er. Ni får ursäkta att bilderna är smått suddiga men korten är fotade med mobilkamera.


Min pappa (han i svart) för många år sedan.


Jag när jag var liten. Shit var stora händer jag hade! Jag har nu vuxit in i dem.


Den fula ankungen? JAPP! Hur kunde jag tillåtas att ha det håret och de byxorna?


Här sitter jag med Jennys hund Dennis.


Ännu en fundering; Hur tilläts jag ha den hårfärgen och den klänningen?


Jag och Jenny på Ulvön i början på 2000-talet kanske?


Ännu en bild på min snygga far. En man med den kaluffsen bör få respekt ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi var ju riktigt charmiga :)

2010-08-12 @ 06:12:48
Postat av: Ramona

haha, roligt med gamla kort! :)

2010-08-13 @ 16:34:34
Postat av: Anonym

Läs det senaste skvallret om Örnsköldsvik på www.Oviksgossip.blogg.se

2010-08-30 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback