Dålig uppdatering och dålig sömn.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på min blogg. Men mitt liv går på ett strikt schema nu när jag bor hemma hos min kompis Jenny och jobbar natt för fulla muggar. Kommer hem vid 8, äter frukost, sover till halv ett, har vakentid till 17.00, sover igen till klockan 19.30, sedan blir det en kaffekopp och vidare bort till jobbet för att jobba vaken natt. Så vad ska man skriva om egentligen? Om vad jag äter till frukost eller hur skönt jag faktiskt sover? Nä, livet är händelselöst.

Mindre än en vecka är det iallafall kvar till resan. Spännande! Ska bli så skönt att få koppla bort jobb och skola och bara fokusera på att smörja in sig med solskyddsfaktor och kolla hur brun man blivit. Längtar med stort L. Efter resan blir det att ta sig hem till Umeå och dagen efter börjar VFUn som jag har i Vännäs. Har knappt skrivit om det här i bloggen så ger väl en liten genomgång nu.

Efter två år på socionomutbildningen är det äntligen dags för VFU (verksamhetsförlagd utbildning). I folkmun - Praktik. Kommer utföra min fem månaders praktik på
Stennäs behandlingshem och jag ser verkligen fram emot det. Kommer jobba måndag till fredag 09.00 - 16.00. Så det är praktiskt taget ett jobb fast utan lön. Kommer bli himla intressant och ser fram emot allt som jag kommer att lära mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback