Syndafloden är här!

Jag har ingen aning vad som skedde igår innan jag skulle lägga mig men jag befann mig iallafall inne på toaletten och tvättade bort sminket som jag gör varje kväll. Sedan skulle jag smörja in ansiktet med nattkräm och klumpiga jag håller då på att tappa burken. Jag lyckas rädda den i sista sekund men det måste ha varit mot guds vilja.

Efter räddningsuppdraget så uppnebarar sig faktiskt syndafloden i mitt badrum. Jag hör hur det forsar vatten ner på golvet och förskräckt tittar jag då under handfatet. Mycket riktigt så har syndafloden brytit sig lös och försöker överta mitt badrum. Vad ska man göra?! I ren förskräckelse försöker jag hålla för den spricka som blivit för att vatten inte ska forsa ut i badrummet. Sprickan måste ha blivit när jag fångade min nattkräm eftersom jag då råkade stöta i mitt knä på handfatet någonstans. Men inte tyckte jag att jag stötte i den så hårt? Men tydligen!



Så nu sitter man här och väntar på vaktmästaren. Tycker inte alls om att ha dem här. Vill inte att han ska vara och rota i mina avlopp och dömma mig för hur stökig min lägenhet är. Nej Nej, sen att de ofta kommer när man inte är hemma utan istället låser upp dörren och klampar in med båda skorna gör inte heller saken bättre...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojdå! haha :P

Postat av: Ramona

Haha uscha vad jobbigt :P

2010-04-20 @ 17:49:15
Postat av: Sandra

haha Ja men rosa är somrigt så de fick bli en rosa men ville inte ha samma rosa som dig ändå. Sen blev de silver för att ja tyckte de va snygg då du hade silver som en rand. ;)

2010-04-25 @ 22:33:31
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback