Fest i lilla ettan


Jag har nu haft min absolut första fest i min lilla lägenhet. Det är nog tillockmed den absolut första festen som jag haft sen jag flyttade hemifrån. Är inte det egentligen lite tragiskt? Men kanske gjorde jag bort ungdomens vilda förfester under gymnasietiden och har efter det fått njuta av att inte ha en massa disk och popcorn på golvet.

Hur som helst blev helgens  födelsedag-, inflyttnings- eller utflyttningsfest riktigt lyckad. Själv hade jag knappt bjudit några utan bara de gamla hederliga veteranerna Carro, Cecilia, Sofie, Sandra och Anna. Sedan fick även Elin sin debut in i vårt lilla gäng vilket var härligt! Alltså var vi få med naggande goda på förfesten vilket var perfekt. Det var inte heller förän på fredagen då jag började försöka dra i alla trådar jag hade tillgängliga för att försöka fixa en rolig och trevlig förfest.

Det blev tillslut en massa spel, singstar, vin och skratt vilket nog alla behövde. En kväll utan pojkvänner, killar och hårdrocksmusik. Det var härligt! Det togs även en hel del kort och jag bjuder bara på en del för att hålla spänningen på topp. Hoppas även ni har haft en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback