Babbelvarning



Jaha, Sandra har varit på mig hela dagen idag och tyckt att jag ska blogga. Men om vadå? Maya fyller tre år idag så kan slänga in lite bilder på henne och hennes lillasyster Mira här. Jag, mamma och Kent var på barnkalas hos min kusin igår och firade Maya. Blev en massa bus, tårta och kakor. Sen som vanligt så blev det en hel del spel på facebook då Maya har hittat ett jätteroligt spel där som hon ska spela hela tiden. Tänka sig, en treåring på facebook...

 
 
 

Ja, tänkte ta upp träningen idag men det blev inte av. Gick till skolan vid tiotiden och blev kvar där till tre,halv fyra så orkade sedan inte pallra mig ner till gymmet. Latvarning på det ja! Men imorgon blir det morgonsim och sedan body balance på kvällen tänkte jag.



Imorgon är det första mötet med röda korset också så ska nog pallra mig dit med. Det är så, för de som inte vet, att röda korset har en jourtelefon dit man kan ringa om man behöver prata med någon och vi är ett gäng socionomstuderande som ska börja sitta i den och ta emot samtal. Kanon merit kan jag tänka mig!

Nä, detta blev ett mycket tråkigt inlägg må jag säga så lika bra att försöka sluta medan inlägget är kort och inte fyllt med alltför mycket babbel. Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Maria

Absolut inte tråkigt alls, du är hopplös! :)

2009-09-07 @ 23:46:25
Postat av: Sandra

haha de var ju bara på eftermiddagen ja sa nått om att ja tyckte du skulle blogga lite.. haha



De var som jag igår då tänkte åkta å vattengympan men orkade inte efter maten. Få se om man orkar pallra sig iväg idag istället..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback