Trying to be calm in the storm

Ja, vad ska man säga? Känner mest att jag vill skriva något. Känns som om det finns mycket tankar i huvudet nu och jag vet inte alls hur jag ska sortera upp saker och ting. Gör jag rätt eller fel? Vågar jag? Ska jag? Varför? Vill jag verkligen ha svar? Ingen aning..

Känns som om hela hjärnan vimlar med frågor, tankar och osäkerheter. Något som jag varken har tid, plats eller ork för nu. Finns saker jag vill ha svar på, saker jag är rädd för och saker jag fruktar. Mycket händer samtidigt här ibland och mycket är för personligt att skriva ut på en blogg då det kan läsas av fel personer.

Men vad är det man brukar säga? Att man ska ta tjuren i hornen och inte tänka för mycket. Ibland måste man låtas vara lite spontan när modet infinner sig och våga ta ett nytt steg ute i verkligheten...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker nog Edward Norton oh jag skulle få ett sött barn. haha Vadå då ? Colin Ferrel är ju snygg.. ;) haha Nä men sötast barn vart ju me H... You know.. ;) haha

Postat av: Sandra

Inte förns nu märker ju jag att de här är ett annat inlägg. haha Trodde pinsamt nog att de var samma som asplövet..haha bara att den bilden försvunnit.



Du vet jag finns här att svara på alla dina frågor.. ;) hehe Inte för jag är har legilsk rätt til det som du men de funkar nog ändå. haha



Jadu jag lider av panik just nu! Väntar på att du ska svara så ja får prata! Jag håller på att dö Annica!

2009-09-09 @ 18:31:55
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback