The Proposal

Ja, nu har man varit på bio igen och denna kväll valde jag och Sofie att gå och se The proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Sandra Bullock måste ju vara en av de snyggaste kvinnorna som finns? eller? Det tycker iallafall jag. Iallafall, tillbaka till filmen

Jag är en person som egentligen inte skrattar till film utan som jag brukar säga så skrattar jag inombords. Men denna film var något helt nytt! Jag, Sofie och resterande folket i den ytterst minsta biosalongen på denna sida av jordklotet låg dubbelvikta av skratt stundtals gånger. Detta är en av de roligaste filmerna jag sett och trots att vi hamnade i salong tre på vår lilla bio (salong tre har kanske 50 platser och liknar mer ett vardagsrum från cribs med mindre lyx än en biosalong) så är jag mycket nöjd med upplevelsen.

Filmen handlade om den hårt arbetande och känslokalla Margret som invandrat från Canada och skulle precis bli utvisad. Vad gör man då? Jo, man tvingar sin assistent på jobbet att gifta sig med en och rädda sitt eget skinn. Ni förstår ju vilken röra det kan bli när myndigheterna måste kolla upp dem och verkligen se att de är kära och känner varandra. Filmen rekommenderas varmt till alla som behöver sig ett gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I propose that u slide your wet little pussy on my hard dick and make me cum while u r moaning in pleasure and scratching my back because i am slamming your hole.

2009-09-03 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback