Tantvarning

Det nyaste tillskottet i min lilla (men växande) tupperwaresamling kom idag. Blir man inte lycklig av de färgglada och trevliga pastsakerna? Det blir iallafall jag! Matlagningen blir faktiskt lite roligare när sakerna har en liten roligare färg, och det kan jag lova!

 

Nyaste tillskottet i min samling heter EasyRice och är en snygg blå "burk" som man ska hälla vatten och ris i. Och istället för att koka upp det på spisen och få fulla spisen med bruna vattenfläckar (jag hatar de fläckarna och fläckar i huvutaget på spisen!) så ställer man in den i mikron. Det ska bli klart i ett naffs och inga fläckar - vad menar önskar man som upptagen student?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejja Tupperware!!! haha :D

Mitt nya tillskott ligger hemma hos Carro skulle jag tro och där lär den ju ligga tills december lagomt till jul.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback