Sista sommardagen?

Hela denna helg har handlat om en sak - mat! Känner mig upp över öronen fullproppad med mat, godis, kakor och andra onyttigheter. Har jag inte gått upp minst fyra kilo denna helg så är det något som är galet. Känns som om jag inte kommer behöva äta på resten av veckan!

 

I lördags åkte jag iallafall till min mamma i mellansel för att hälsa på och för att vi skulle grilla för sista gången på söndagen. Och så blev det. Kom dit ganska sent på lördagen så det hann inte hända så mycket. Men när väl Söndagen kom igång så började bakning och marinering av kött. Hade fått ett recept av Jenny på några kakor som var riktigt goda så jag och mamma bakade dem. Men istället för att lägga ner blåbär i kakan så fick vi lov att ta björnbär, men det funkade också bra!

 
 

Som tur var så bjöd dagen på sitt finaste väder med solsken, lite värme och nästan ingen blåst. Det var alltså en perfekt dag att säga adjö till grillen.

Nu väntar en vecka med en massa basgruppsarbeten och annat skoltjaffs. Måste kontakta CSN och dylikt också angående merkostnadslån för Indienresan. Snart bär det av!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt!

Ja känns som ja ätit hela helgen med! mätt! haha

Postat av: doris

jasså d är morsan som står för grillningen , men vad gör Kent egentligen under tiden väntar han bara på mat lr ?

2009-09-22 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback