Måndagsmys med.. ja, mig själv!

Haft en riktigt mysig och tjejig måndagkväll ikväll och det är sånt som man behöver ibland. En kväll då man bara tar hand om sig själv, låter disken stå och försöker glömma bort morgondagens alla bekymmer och måsten. Istället för att sitta och gräma mig över saker jag borde gjort så fyllde jag på fruktskålen med vindruvor, plockade fram nagellacket och bänkade mig framför den nya programmet Svenska Hollywoodfruar. Glitter och glamour för miljontals kronor på tvn och glitter och glamour för 39kr i min lilla lägenhet i Örnsköldsvik - kan det bli bättre? Ja, troligen men jag är då väldigt nöjd.

Totoro höll sig även borta när jag körde igång lackningen av naglarna vilket var skönt. Jag slapp oroa mig för katthår på naglarna och nagellack i hans päls då han sällan låter mig vara ifred när jag satt mig ner någonstans. Så nu sitter man här med nymålade naglar och funderar på att gå och lägga sig. Det är en lång morgondag som väntar med skola och intervju för arbetet om ensamhet. Hoppas det går bra och god natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, hade kanske inte vart så fint med en massa katthår på naglarna, eller så skulle de bli nya modet med mjuka naglar ;):P

Ha de fint! Godnatt. kram

Postat av: Sandra

Ja måndagsmys är ju trevligt. hehe

2009-09-15 @ 08:50:28
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad skönt! Du behöver verkligen mysa till det för dig själv när du pluggar så du inte bara sitter med huvudet i böckerna :) Önskar jag bodde lite närmare så jag kunde knacka på med Milo och ha värsta tjejkvällen! (med en liiiten pojke då!) :) Såg förresten att du hade ringt igår, var upptagen med Ingelas barn och det är ju ett helt tåg av ungar! ^^ Det är så dyrt för mig att ringa dig så ring när du ser det här eller har tid!! KRAM!!

2009-09-15 @ 11:08:01
Postat av: sofie

Joo men precis! Jag har iaf bestämt mig att om ja inte ha fått nått jobb innan månadsskiftet så kommer jag att åka hem! Går ju inte att sitta här utan jobb och inkomst, går bara minus varje dag!

2009-09-15 @ 13:54:37
URL: http://soofieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback