Måndag

Sådär. då var en ny vecka igång och ett av veckans två seminarium är gjorda. Det gick väl sisådär vill jag väl säga, tror alla är ganska förvirrade över vad vi ska göra och hur vi ska göra saker men det ramlar nog på plats snart.

Fick ännu en räkning från radiotjänst idag. Är det bara jag som tycker att de tigger pengar från mig varannan månad nästan? Jag är student! Jag är pank! Jag vill inte ha mer räkningar från er, TACK! Så, då var det sagt.

Ska ut och gå med Elin från klassen nu och det har kommit upp för mig att jag inte har några "gå-ut-och-gå"-kläder. Det är ju förargligt och måste införskaffas när plånboken tillåter! Sen blir det skräckis hos Jenny. Perfekt start på veckan! Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vadå gå ut och gå kläder ?

Typ träningskläder ?



Förargligt att du inte är inne på msn då jag behöver råd!

Postat av: Sandra

Jag kräsen ? lol ..

Näe då hade väl inte min relationsstatus på FB vart singel?! haha

2009-09-22 @ 20:02:57
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback