long time, no see

Ett tag sen jag skrev nu.. igen.. Får väl be om ursäkt för det och hoppas att ni ändå hittar hit. Det är iallafall fem dagar sen sist jag satt här och skrev så jag antar att detta kommer bli ett litet alltiallo inlägg om vad som skett den senaste tiden.

 

Jag har äntligen börjat se true blood (som går på ettan, onsdag klockan 22.00!). Det var ju så att jag inte fick se det på TV utan jag skulle se maraton med Jenny istället och nu har vi äntligen börjat! Måste ju säga att jag är helt förälskad i serien, musiken och karaktärerna. Älskar att hela världen lider av en vampyrhysteri sen twilight blev en sån dundersuccé och man kan inte annat än att följa med i allas mani och njuta. När jag var där hos Jenny så plockade även hon fram ett kort som vi gjort när vi var små. Norrlands grymmaste bästisar står det på den och det är väl resultatet av något som jag och Jenny underhållit oss med någon gång. Tycker iallafall att det var jättesött. Jag menar, man är ju utsedd till Norrlands grymmaste bästis och har tillochmed ett inplastat kort på det!

 

I helgen var det dansmaran i Örnsköldsvik så jag har jobbat hela nätterna både fredag och lördag. Man börjar 18.00 och kommer hem vid femtiden ungefär. Det är oftast en av de roligaste helgerna att jobba på parken eftersom det kommer busslass med folk från hela Sverige. Man har möjligheten att knyta nya kontakter och återse gamla stammisar. Men tyvär, eftersom det fortfarande är så varmt och fint väder så är det nästan inga som hänger in sina jackor hos oss i garderoben vilket resulterade i att vi fyra mest bara satt och väntade på att tiden skulle gå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju ändå som du hade mer att göra ihelgen än vad jag hade! haha :D

Postat av: Ramona

Älskar True blood! :D

2009-09-14 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback