kippa efter andan

Ja, nu är det konstaterat. För mycket skräckisar kan uppenbarligen ta livet av dig (eller nått). Blev en lång dag i skolan igår. Jag kom hem runt 19.30 och var då riktigt trött så det blev inte så mycket gjort mer än att kolla lite mail, leka lite på facebook och sen vända sig mot sängen och TVn.

Iallafall vaknade jag klockan tre av att jag försökte att kippa efter andan och halsen skrek av obehag. Kan inte riktigt förklara hur det kändes men det var iallafall inte någonting som jag känt förr. Vet inte om jag undermedvetet var självmordsbenägen och försökte att kväva mig själv med en kudde eller vad som egentligen skedde men iallafall gick jag vinnande ur striden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och de är vi ju alla glada över..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback