Indien update


Som ni säkert kan förstå så handlar dagarna just nu mycket om Indien, hur alla ska ta sig dit och vilka som sökt visum. Idag satt jag och Elin kvar efter skolan och bokade våra flygbiljetter och fixade alla papper för visumet som man behöver när man åker till Indien.

Resan är iallafall bokad från Bromma till Bryssel klockan 06.50 den 9 november. Vi landar då i Bryssel klockan09.15 för att hinna till vårat nästa plan som tar oss till Chennai Madras klockan 10.10. Resan till Indien är lång och vi landar på Chennais flygplats klockan 00.05 och blir då upphämtade av de vi ska bo hos som kör oss ner till Trichy.

Hemresan kommer ske den 20 decemeber och påbörjas klockan 01.35 och vi landar då i Bryssel klockan 07.50. I Bryssel blir då en väntan på 10 timmar innan flyget går till Stockholm, Bromma. Man får väl se till att underhålla sig med något i bryssel, kanske hinner vi se Belgien en sväng.

Resan gick på 7750:- och innehåller då förutom flygstol ett avbokningsskydd och ett internationellt studentkort och lite annat smått och gott. KANON!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad spännande det låter, jättekul! Skönt med ett litet äventyr mitt i tråkigaste tiden på året här.

2009-09-04 @ 09:28:41
Postat av: Sandra

Du lång resa! Jag som bli less på resan till London jag...

Postat av: Sandra

Du lång resa! Jag som bli less på resan till London jag...

2009-09-04 @ 21:31:49
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo att de var ett fint hus de där. Lite sagoaktigt.



haha Ja de är väl en av de få saker man är nöjd med sig själv, naglarna.. ;)



haha du var väl inte tillräckligt fint besök enligt min hostmum.. :D

2009-09-06 @ 22:12:11
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo att de var ett fint hus de där. Lite sagoaktigt.



haha Ja de är väl en av de få saker man är nöjd med sig själv, naglarna.. ;)



haha du var väl inte tillräckligt fint besök enligt min hostmum.. :D

2009-09-06 @ 22:12:25
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback