Familjesöndag

Söndag igen. Alltså börjar en ny vecka med skola, plugg och indienplanerande imorgon vilket känns sådär. Har fått jätteont i halsen så jag är rädd att jag håller på att dra på mig en förkylning (eller svininfluensan?). Iallafall så har dagen spenderats med min far och han sambo Maria. Pappa kom hit vid tolvtiden för att fixa min datorn då ljudet har börjat spöka och det fixade han lätt som en plätt. Uppenbarligen (om jag fattade allt rätt) så hade jag plockat bort programmet för högtalarna (?) eller något i den stilen. Men nu låter iallafall datorn igen och jag är nöjd.

 

Vi lagade mat tillsammans idag och jag och Maria gjorde även världens godaste äppelkaka. Den kanske inte såg mycket ut för världen (rättare sagt såg den helt död ut) men den smakade verkligen gudomligt! Har nog aldrig ätit en sådan god äppelkaka och äpplena kom självklart från deras eget äppelträd - här kan vi snacka närodlat!

 

Annars har det inte hänt så mycket. Det har varit en sån där tråkigt och ohändelserik söndag, precis som det ska vara ibland alltså! Måste ju dock nämna att jag lyckades klara en patians idag för första gången i mitt liv. Det är ingen patians som man kan vara bra på eller så utan det handlar enbart om tur. Tyckte det var coolt och fick lov att föreviga det med min mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför i hela världen måste du ha profilbilder på mig??? Men va fan, det bjuder jaf på! Ha ha....

2009-09-14 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback