Drömjackan inhandlad

För varje årstid som kommer brukar man ju ha något man köper extra mycket. På sommaren är det bikinis för mig och på vintern inhandlas en uppsjö av vinterkappor i alla de former och färger. Och snart är hösten här och de flesta affärer har börjat köpa in sina vinter jackor.

 

På H&M fann jag den, det senaste tillskottet i Annicas vinterkappsgarderob. Den är underbar, söt och otroligt flickig så jag kunde inte låta bli den. Har länge varit på jakt efter en kappa som skulle se lite mer klänningslik ut och tillslut hängde den där på en galge på H&M. Den kostade iallafall 800kronor och tyckte det var dyrt för en jacka på H&M men den hade inget val - den skulle bli min!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vars tog den vita vägen? :P :)

2009-09-13 @ 22:45:46
Postat av: Maria

Jättesnygg!

2009-09-14 @ 08:38:37
Postat av: Maria

Jättesnygg!

2009-09-14 @ 08:41:57
Postat av: sofia

Riktigt snygg!!

2009-09-14 @ 09:26:12
Postat av: Sandra

Klart värt pengarna ursnygg Annica! Avis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback