Best of basgrupp 1:2 (this week)


Här är vi!

Ja, vi har allt en riktigt bra basgrupp. Visserligen sker det ofta att ingen av oss förstår vad vi ska göra, hur vi ska göra det eller varför vi ska göra det men på någotvis brukar vi få saker och ting gjorda på rätt sätt ändå. Det är ju riktigt fantastiskt. Sen så är vi en ganska "slapp" grupp om man kollar till regler och tider. Ska vi träffas tio så säger vi alltid halv tio för att alla ska komma i tid, sen kan folk vara försenade eller vad som helst, men det gör som ingenting. Allt kompenseras upp med kakor och annat gottit som ofta brukar dyka upp under våra träffar. Annars är vi ganska flummiga och kan mitt i allt börja rita, skratta så vi nästan viker oss dubbla eller annat skoj som kan falla oss in. Är det inte trevligt så säg? Sen har vi varit så duktiga att jobba extra hårt denna vecka så vi kunde vara lediga idag. Jag har alltså långhelg som ska spenderas på kåren ikväll (stungfest) och hemma hos Anna på födelsedagsfest. Blir nog en trevlig helg med en massa kompisar vilket känns skönt! Det är väl bara att hoppas att planerna inte går i stöpet.

 
 
Pajätning mitt i kodningsarbetet. Har man inga tallrikar så tar man en mugg.

 
Saras Pangbrud och konstnären själv!

 
Min nya barnserie: Totte & Pippi - på äventyr!

 
 
ehm. vad skriver man? Jag och sen Martinas otroligt goda grifflar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja låter ju trevligt det där.

Du Annica du kanske ska konvertera och bli muslim ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback