Be calm in the storm

Sådär, då var träningen igång igen och mitt mål är att bli fit for fight till Indienresan den 9 nov. Who's with me?! Nä, men ärligt talat var det skönt att köra igång igen. Jag och jenny började dagen med att simma i 40 min och det var skönt. För det första har jag inte träffat henne på länge så det var kul att ta igen lite prattid och jag kände mig mer och mer peppad för att köra igång med träningen.

Under kvällen har jag även hunnit med att gå på ett Bodybalance pass som varar en timme. I ett sånt pass så kör man lite thai chi, yoga och pilates och det är både stärkade för kroppen och även för sinnet. Älskar passen då man verkligen känner att man tar i. Måste nog erkänna att all min styrka jag tränade upp innan sommaren är som bortblåst med höstvinden.

Självklart hamnade jag längst fram på bodybalancepasset och till råge på det så var jag mitt framför instruktören vilket gjorde att man ville visa att man kunde allt och var exemplarisk. Något som enbart funkade de första tio minuterna för sen var min kropp redan ruskigt trött. Istället för att få se en stark och vig Annica så fick instruktören se ett darrande asplöv som var på väg att falla till marken! Men förhoppningsvis så blir det bättre efter ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj oj va duktig du är då! Jag har bara joggat en 20 min ungefär idag. haha



ja måste komma igång jag med! Bodybalance är ju kul! yoga och freestyle fitness yoga med!

Postat av: Emelie

Åh vad roligt, kommer aldrig glömma dessa pass med dig! :D :P Var det han den vanliga instruktören, som talar överdrivet luugnt och långsamt? :P

2009-09-09 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback