Visum och Pennor - CHECK!

Resan är på gång igen vilket känns skönt. Saker och ting har slutat att haka upp sig och saker går på räls. Antar att turen sakta vänder tillbaka till mig (peppar, peppar).


Iallafall så hade jag två AVI att hämta ut denna vecka, en från min faster och en från TTServices. TTServices är de som utfärdar visum till Indien och genast när jag såg det fick jag en klump i magen. Kan det ha gått såhär fort?! Första omgången då jag skickade iväg den så tog det flera veckor innan jag hann att få den och nu gick det i ett naffs. Skönt att det kan funka ibland!


Det andra paketet jag fick hämta ut var 2,2kilo pennor från vägverket. Nu kan nog många fråga sig varför jag fick en massa pennor från dem men tanken är att vi ska ha presenter med oss till Indien så vi har vänt oss till olika företag för att höra om de ville ge oss något som vi kunde ge de vi träffar i Indien. Hittills har vi fått tag i några tröjor, några bollar och en hejdundrans massa pennor. Pennor är något som är väldigt uppskattat i Indien och med tanke på att vi kommer träffa en massa olika sorters folk och befinna oss på olika skolor så blir pennor en väldigt bra present.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha Vadå lite pennor! :D Har du ens nå papper i Indien de kan skriva på då ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback