Varning för katten

Febern är borta och det känns kanon! Fryser dock fortfarande som en tok, ont i halsen och snuva till tusen. Men jag antar att jag är på rätt väg.



Har en katt som försökte hålla mig vaken hela natten också då han bestämt sig för att leka rövare i min lägenhet. Han öppnade garderobsdörrar, klättrade högst upp i dem och stod där och jamade någon minut innan jag valde att kringla sig ner för att ta sig an nästa garderobsdörr. Han lärde sig även öppna kartonger för att krypa in i dem och komma på att "nä, detta var ju inte så kul" och krypa ut. Han har även hunnit med att dissekera mina blommor och hoppa runt på mig ett tag innan han bestämde sig för att lägga sig och sova. Klockan var då över fem på morgonen! Det är tur att han är söt, annars hade han fått åkt ut i trapphuset!


Totoro i natt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha bra film du!

Gillar din nya hårfärg starkt alltså. hm .. Kanske dags för mig att ändra hårfärg ändå?! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback