Update från Umeå

Nu sitter man här i Umeå och har redan hunnit spendera en dag med Marlene, Johnny och underbara Milo. Vad stor han blivit! Känns verkligen som om man missar massor när man bor i Övik och inte har möjligheten att åka hit upp till norr stup i kvarten. Han kan krypa, gå med gåstol och det är inte länge tills han börjar pratar kan jag tro. Sedan har han självklart världens underbaraste skratt!

Igår blev det Idol för oss här hemma och Idol är ju som bekant inte ett program för mig! Som tur var så var det Michael Jackson tema så det gick hem för mig ändå Hittade snabbt två favoriter (som jag nu idag inte kommer ihåg namnet på). Ikväll blir det iallafall körslaget för mig och Marlene (som börjar nu). Tjing på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback