Ny hårfärg

Nu sitter man här med feber, en hals som gör sig påmind och ett huvud som är på väg att koppla lös sig själv oh springa sin kos. Mår sådär skit som man ska göra när man feber antar jag och känner att det är så synd om mig som är så ensam och sjuk...

Iallafall så färgade jag håret igår och fick även en liten genomklippning hos min vanliga frisör på Ödlan och Brorsan. Innan var jag väldigt mörkhårig och håret kändes allmänt tungt och hårt så min frisör färgade bort min utväxt och la en lätt blonderingsfärg på längderna för att mjuka upp färgen. Måste säga att jag är mycket nöjd! Så nu behöver jag inte vara rädd för att ha en enorm utväxt på alla bilderna jag kommer knäppa i Indien!

 
Då och nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket vackert (:

2009-10-13 @ 23:11:01
Postat av: Sandra

De vart riktigt bra! :D Dessutom ser du mycket brunare ut nu haha

Postat av: Ramona

Fint :)

2009-10-14 @ 10:36:05
Postat av: Charlotta

Snygging där !!! hur snyggt som heeelst ! :D

2009-10-14 @ 18:18:14
URL: http://beingcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback