Nikon Coolpix S610c

Spontanhandla. Det är något som jag är riktigt bra på - en talang skulle jag rent av kunna kalla mig. Antingen är det en ny "gå-ut"-klänning  som jag genast kommer på att jag behöver eller ett par nya vinterskor som var bekväma. Igår drog jag spontanshoppingen till en ny nivå och köpte mig en ny digitalkamera - Nikon COOLPIX S610C.

Som ni vet åker jag snart till Indien och jag vill självklart ha med mig en ny kamera till alla de tillfällen, upplevelser och syner jag kommer mötas av i Trichy och Kerela. Jag har en Canon EOS 400D sen tidigare men känner inte alls för att plocka med den till Indien pga att den är otymplig och stor, dyr och allmänt ivägen när man är utomlands. När man ska gå runt mycket och se många olika saker så vill man ju inte bära på en massa onödig vikt sådärför behövde jag en ny liten digitalkamera till ett billig pris.

Det fick bli en Nikon då jag fick köpa denna för enbart 1999 kronor pga. att det var den sista som fanns. Mer tur kan man ju inte ha så fick lov att köpa den på en gång. Hittills tycker jag att den är ganska bra. Kanske inte WOW-bra men helt okej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanoner! Jag håller fortfarande på att spara till en ny kamera. haha

Postat av: Marlene

Den ser ju i princip likadan ut som den vi har. Samma märke och allt! Haha, det kanske är en likadan? Eller snäppet nyare än vår? :P Längtar tills du ska hit nästa helg! Har suttit och visat bilder på dig så milo vet hur du ser ut. Haha, han skrattar och säger "hu,hu" och "itt, itt". Tror att hu betyder hon och itt betyder titta, men jag vet inte säkert! ;) haha

2009-10-10 @ 19:19:41
Postat av: Sandra

haha Jao den är bra men inte den bästa jag sett och nja den va som okej men den va rolig då och då. Men jag tror inte de va en film ja hade velat betala för haha

2009-10-12 @ 12:08:52
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback