Morgon



Godmorning people! Kallt ute idag igen. Kollade nyss ut från fönstret och det är frostigt vitt ute vilken in sin tur betyder att det är halt, kallt och jobbigt ute. Så jobbigt när det är frostigt eftersom folk inte tänker på att det är halt "för att det inte är is". Men det är det!

Idag väntar skola till 16 vilket känns troligt tråkigt. en föreläsning har jag hela dagen också - utvärdering och kvalitet. Låter intressant? det är det inte!

Igår var jag på KRIS och pratade med dem med några klasskompisar. Det var riktigt intressant och jag känner mig mer och mer säkert på att jag vill jobba inom den faktorn. Man fick lära sig en massor och stämningen kändes väldigt bra där. Fem tummar upp!

Nä, ska ta mig till skolan nu och ta mig än den giganstiska föreläsningen på 6 timmar med Salander. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch de ser då kallt ut! Vi har 12 plus och molnigt men man kan skymta solen i bakrunden.



Föreläsning på 6 timmar ??? Shit! Jag har skola idag med från 11.15 till 12.30.. haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback