Mitt huvud vill lämna kroppen

Har jag feber? Har jag inte feber? Är jag sjuk eller inte sjuk? Verkar som om kroppen inte kan bestämma sig riktigt. Just nu sitter jag iallafall med en temp på 37.6, en alvedon i kroppen, en stor kopp tea och ett huvud som håller på att flyga upp i rök. Kan verkligen inte vara sjuk imorgon då vi har räknestuga klockan 08.00. Måste verkligen vara med på den eftersom jag har en oanad talang på att inte kunna matte. Så jag har inget val än att gå dit, se glad ut och gnugga geniknölarna i mitt onda huvud

Sen åker jag till Umeå imorgon också och det ska bli skönt att få vara med den underbara umeå-familjen. Vill självklart även vara pigg för den resan men det kommer jag nog att vara. Som tur är så smittar inte feber så behöver inte vara rädd att smitta någon om febern bara får för sig att komma tillbaka (men det hoppas vi inte).

Nä, ska packa iordning en väska för imorgon, dona lite i lägenheten och sen ta mig till sängen så jag iallafall är utvilad imorgon. Hoppas ni alla har en bra kväll iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter jobbigt men de är bra du är sjuk nu så du får det bortgjort innan du ska till Indien.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback