Måndag morgon

Så var det morgon, måndag och steget närmare tentan är nu taget. Känns inge vidare. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa mig igenom detta. Har lovat mig själv att ta upp gymmet nu också, så det står på dagordningen idag (efter skolan förstås). Jag hoppas att det går fort så jag slipper gå till gymmet så sent när det är en massa folk där.

Nu sitter man och väntar på att klockan ska närma sig tio så ska jag ta sista dosen av dukoral - vaccinet från helvetet! Förra gången jag tog det så tog det tio minuter att dricka upp den äckliga vätskan. Försökte göra det fort (ungefär som när man drar bort ett plåster) men det slutade enbart i kväljningar! Men det är sista dosen idag sen är det vaccinet över. Då väntar vivotif, twinrix och japansk encefalit sen blir det INDIEN. Mindre än två veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe, låter som att det kostar mer än det smakar att åka till Indien ;=)



Hur länge ska du stanna i Indien och ska du resa runt?



Det låter spännande iallafall

2009-10-26 @ 14:32:40
Postat av: Sandra

Låter ju trevligt det. Jag har då ledigt från gymmet denna vecka haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback