Internet

Sådär, fem minuter efter jag tryckt på "skapa" knappen på bloggen kommer jag äntligen in så jag ska skriva ett argt inlägg om Telia. Det är så att de fått för sig att strypa min internethastighet för att jag "har överskridit gränsen för datatrafik". Hur kan det ha hänt?! Jag kan inte ladda ner så det kan inte vara något sånt. Mitt internet är i huvudtaget alldeles för segt för det! Så vad kan det då sitta i?

Kan spotify vara boven bakom allt? Isånnafall måste jag ringa till dem och byta internet. Har man så dåligt internet som jag, hur ska man då få lyssna på musik? Varför ska jag annars ha dator med högtalare?

Irriterad är jag iallafall. Att något så enkelt och behövligt kan strypt min hastighet på internet. Känns som om jag är med i the flintstones just nu och måste springa igång mitt internet. Så segt är det...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Vi har samma problem!! Fast det vet du ju redan. Vi kanske ska ganga ihop oss och ringa? För när vi ringde fungerade det inte alls. Det är ju sjukt! Vi laddar inte heller ner något, bara surfar och ÄNDÅ har vi överskridit gränsen. what?? Nä, jag är less på det här. Det värsta är att efter vi bytte program på datorn kan vi inte ens SE hur mcyket vi gjort av med eller när vi överskridit. Det får man gissa sig fram till. Gaah, jag vill byta på telia och jag vill ha windows igen!!!! Haha, jag ville också prata av mig allt skit om telia! ;)

2009-10-28 @ 12:14:10
Postat av: rebecka

Hej, kan de vara så att du har msn och att du har delade filer med nån? Isåfall ligger dom och skickar hela tiden. Har haft de problemet tidiagre nämligen.

Postat av: Sandra

Snygg header..

2009-10-28 @ 23:52:24
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback