Dan före dan före dan före dan före dan före tentadan

Just nu lever man Sveriges mest intressanta liv. Man vaknar och masar sig ner till skolan för att fixa med processövningen, masar sig sedan till gymmet och frågar sig samtidigt varför jag tillåter mig att svettas och flåsa offentligt. Sen går man hem och sätter sig i soffan med herr Brymans jättespännande bok "Samhällsvetenskapliga metoder". Jag förstår inte varför det inte vill sätta sig i min hjärna, ingenting fastar och jag känner mig dömd för den kommande tentan på tisdag. Jag hoppas ni håller tummarna för mig då!

Är det bara jag som blir sugen på allt möjligt när jag sitter och pluggar? Självklart blir jag aldrig sugen på något som jag redan har hemma och det kan vara allt ifrån chips, godis, frukt, nötter eller knäckebröd. Troligen är det för att jag undermedvetet inte vill sitta kvar och kroppen reagerar då genom att bli sugen på något och säga till mig "Annica, nu går vi på affärn och köper det här och tar en lååång skön paus"...


Kommentarer
Postat av: rebecka

Varssogod och Lycka till på tentan =)

Postat av: Sandra

Jadu jag har inte tränat på hela veckan och känner det har blitt lite mycket gosaker. Förhoppningsvis äre inte som då du var här tror inte jag skulle klara av 4 kg till! haha

2009-10-29 @ 22:45:41
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tänkte medela dig att jag har bytt address, egentligen vet jag ej varför, men så blev det ;P

2009-10-30 @ 15:54:43
URL: http://http://hemmahosjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback