Annicas tråkiga vardagsliv

Finns det något värre än långa dagar i skolan? Antar att många av er nu sitter och skakar på huvudet och håller med men tro mig, det gör det! Långa dagar med tidiga mornar och fyllda med statistik, matematik och tentaprat. Sen blir det inte jobbigare än så vill jag lova.

Ungefär så ser min vardag ut denna vecka, känns lagom intessant och jag har egentligen ingen aning om vad jag vill skriva här i bloggen. Hur man gör ett chi-två test, att jag inte längtar till tentan eller vad ett p-värde egentligen säger? Något säger mig faktiskt att ni är helt ointresserade av det så jag lämnar detta inlägg här och hoppas bara ni tycker synd om mig som har en sån tråkig vardag just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fy så tråkigt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback