Annicas dag

Idag har det varit en riktigt tråkig dag. Känns inte som om det hänt något utav värde. Vaknade med huvudvärk och gick till skolan. På väg ner till skolan hjälpte jag en gammal dam med sin rullator ner för en liten trapp - så var dagens goda gärning gjord! På skolan var det granskning på schemat så det är det vi suttit med idag. Skönt att processövningen till större delen kan läggas på hyllan nu. Den har tagit riktigt lång tid att göra klart (vi började med den när skolan körde igång och har arbetat med den kontinuerligt fram tills nu) men imorogn är det redovisning. UPP TILL BEVIS!

Som jag tidigare har berättat så skrev vi om ensamhet som i sin tur är ett väldigt svårt ämne att skriva om. För det första har alla sin egna personliga definition med ensamhet, hur den upplevs och när den upplevs. Men sen kan man även undra - hur mäter man ensamhet? Hur upplever du ensamhet och vad är ensamhet för dig?

Imorgon är det iallafall seminarium och vi ska få höra vad alla tycker om vårt arbete. Måste säga att man är lite nervös men samtidigt förväntasfull. Vi har jobbat med detta så länge så man vill faktiskt visa upp det vi kommit fram till!

Annars så har jag hunnit med att vara på bodybalance idag och det var skönt. Ska tvinga mig att ta mig till gymmet imorgon igen innan skolan. Vill verkligen komma igång igen men det är svårt att motivera sig att ta sig ut i den kalla luften för att ställa mig och svettas offentligt. Men man måste väl ta tjuren vid hornen någongång.


Kommentarer
Postat av: Daniel

jaha, det här med ensamhet är inte lätt du... Jag är en mästare på det så jag hade varit ett bra studieexemplar tror jag ;=)

2009-10-27 @ 22:33:14
Postat av: Dina

vi kom fram till att vi är bäst!



haha nu får du fan svara på dina kommentarer annica ;-) sluta dissa oss trogna läsare, blondinannica!

2009-10-29 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback