Upp, upp och iväääg!

Då var det snart dags att lämna Örnsköldvik i norra Sverige för att ta oss vidare till Stockholm och Bromma. Riktigt nervös är jag men det hör väl till. Ångesten gör sig påmind och jag kommer verkligen sakna alla här hemma. Nästa gång jag skriver kommer jag sitta i ett varmt, blött, livligt, smutstigt, färgrikt,kryddigt och underbart Indien. Jag hoppas ni här hemma får det bra medan jag är på mina fältstudier och jag skriver på bloggen så fort jag får tillgång till en dator.

Ha det bra och jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det bra du med ! Love you too.. :)

Postat av: Sandra

Hoppas du får det bra du med. Love you too.. :)

2009-11-09 @ 09:18:54
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback