Tentan är gjord

Nu är tentan gjord och den kan väl ha gått lite hur som helst. Kan inte säga att den var svår, det var den inte. Men kan inte heller säga att jag känner mig säker på att jag är godkänd, är faktiskt lite orolig. Skulle vara trevligt att klara den.

Som övningstentorna vi haft så var den uppbyggd på många små frågor vilket i sig är skönt. Man vet att man inte behöver skriva en hel roman för att få full pott på frågorna men samtidigt blir man förvirrad då man är van att lämna in en hel bok till tenta. Men nu ska jag försöka släppa tentan och blicka framåt till ett varmt, blött, livligt och färglatt Indien.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu äre ju ännu närmare Indien..



Postat av: Anonym

sv: tack för tipsen ;)

2009-11-04 @ 17:35:06
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja soffan är från ikea och om jag inte minns fel så kostar den typ 14000 kr.

2009-11-04 @ 18:48:32
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback