Resfeber

Oj Oj, nu är det nära till mycket saker som ska ske. Imorgon är det tentadags och jag är inte alls beredd! Måste dock säga att jag är stolt över att jag klarat av att plugga så mycket som jag faktiskt gjort under denna tid. Igår satt jag uppe till tre och skrev på gamla tentor och idag gick jag upp tidigt för att gå till skolan och plugga med några klasskompisar. Dock ska ni som läser detta inte lära er av mig, börja plugga i tid!

Annars är det bara en vecka kvar till Indien. På söndag bär det av till bromma och på måndag går flyget till Chennai! Kan ni fatta att det är så nära? Det kan inte jag. Känns som om det var igår när det var över 50 dagar kvar och nu är det bara 7 dagar. Resfeber! Känns som om det är jättemycket kvar som jag måste hinna göra innan jag rymmer från detta kalla land. Måste skriva en julklappslista, plocka fram julgrejerna, göra en storstädning av lägenheten, packa väskan, införskaffa lampa och annat som behövs i Indien, och självklart göra tentan imorogn.

Dock har monsuntiderna börjat i Indien så måste kanske även införskaffa mig en flytväst, en badring och en våtdräkt om jag ska överleva i ett blött Trichy. Delar här med mig av lite information om vädret i Trichy just nu och några dagar framåt. Blött, men varmt.

25 °C
Aktuellt: Mestadels molnigt
Vind: N – 1 m/s
Luftfuktighet: 94 %
tis
Risk för storm
33 °C | 22 °C
ons
Risk för storm
32 °C | 23 °C
tors
Risk för storm
32 °C | 23 °C
fre
Risk för storm
32 °C | 24 °C

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy för tentor!



haha Ja kan du tänka dig! Om 6 dagar är du i Indien!

Är något avis på dig haha men jag kommer ju åtminstone hem till Sverige innan dig! haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback