Resfeber



Tiden rusar verkligen iväg här. Har knappt hunnit skriva allt jag ville i bloggen och har inte heller hunnit med att säga hej då riktigt till alla men nu finns det inte mycket tid kvar. Morgondagen kommer att spenderas mestadels hemma och packa. Kommer lämna Övik halv fem på eftermiddagen. Jag är så nervös så ni anar inte. Känner verkligen av vad resfeber är nu och mina känslor blandas med nyfikenhet, längtan och saknad. Kännns faktiskt riktigt jobbigt att lämna alla och hela sitt liv i Sverige för sex veckor i Indien. Men samtidigt ångrar jag mig inte alls att jag ska fara. Jag kommer vara med om något som få människor får möjligheten till och det känns fantastikt!

Imorgon bär det alltså av mot Bromma flygplats från Umeå. Sedan när vi landar i vår kära huvudstad ska vi bo på ett hotell i Bromma under natten för att gå upp med tuppen för flyget till Bryssel som går klockan 06.50. Landar i Bryssel 09.15 och planet mot Chennai går redan 10.10. Vi kommer alltså behöva springa genom flygplatsen för att hinna med vårt flyg. Vi kommer landa i Chennai 00.05 och hur våra resterande veckor ser ut då har vi ingen aning om.

Jag kommer uppdatera min blogg så ofta som möjligt och har jag inte tillgång till en dator varje dag så kommer det ändå komma upp inlägg för den dagen. Kommer att föra en resedagbok - old style (papper och penna) så inläggen kommer komma upp ändå. Ska även försöka få med så mycket bilder som möjligt men man får väl se hur internetuppkoppling kommer vara.



24 °C
Aktuellt: Duggregn
Vind: Ö – 7 m/s
Luftfuktighet: 100 %
lör
Åskväder
29 °C | 24 °C
sön
Åskväder
29 °C | 24 °C
mån
Åskväder
30 °C | 25 °C
tis
Risk för storm
31 °C | 25 °C








Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag ska hålla tummarna att ni hinner med flyget! Och bloggen kommer följas :) Vi kommer sakna dig här hemma!

2009-11-07 @ 23:23:15
Postat av: Sandra

Lycka till med resan! Och så syns vi då du kommer hem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback