Lasse-Stefanz på Parken

Mitt i allt tentaplugg var det dags för mig att ta mig upp till Parken och få jobba lite. Såg fram emot en rolig kväll med tid att prata med folk, gott humör och allmänt trevligt. Något som kanske inte uppfylldes till punkt och pricka!

Det blev fullt hus på Parken när Lasse-Stefanz spelade och det är ju alltid roligt. Kvällen bjöd även på en blandad ålder vilket bara blir trevligt. Dock blev det en hel del fylla under kvällen vilket kan vara väldigt irriterande och många av de äldre kom till oss och klagade på ungdomarna som stod fram vid scenen och hoppade som om de var på konsert.


Elvis is in the building och sen en ko.

Som sagt blev det fullt hus vilket betyder att det var över 1000 personer i Parkens lokaler. Det resulterar givetvis i otroligt mycket att göra i garderoben vilket vi inte var beredda på! Vi var tre i stora garderoben vilket är väldigt få med tanke på att nästan 700 personer hängt in sina kläder där.

När väl parken stängde blev det kaos och panik. Alla ville ut samtidigt, folk trängs och allt blir fel. Var en hel del gamla damer som blev otrevliga (ja, oftast äldre kvinnor som är elaka!). Vi för höra allt ifrån att vi var patetiska, värdelösa och outbildade. Själv står man på andra sidan av disken, svettandes av allt springande och bara önskar att de kunde förstå att 700 personer kan inte få sin jacka på sekunden som de vill ha den. Har man brottom så får man väl ha lite framförhållning och hämta sin jacka lite innan stängningsdags? eller?

Iallafall så försöker man hålla ett gott humör men all skit kan man verkligen inte ta! Tillslut kan även vi brinna av och totalt ignorera de som är som elakast. Vi jobbar så snabbt vi kan och det tycker jag att de borde se. Men alla gamla tanter kanske tror sig vara störst, bäst och vackrast?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, vet du en komisk sak, det är två bekanta till Niklas :P Och bägge två har jag själv träffat flera gånger :P

Postat av: Cecilia

Haha, vet du en komisk sak, det är två bekanta till Niklas :P Och bägge två har jag själv träffat flera gånger :P

2009-11-01 @ 17:58:02
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu de lät ju drygt me alla fulla människor. haha Känner ju igen en själv man står där i garderoben och tycker de ta sån jäkla lång tid att få jackan men man blir ju inte direkt arg och elak för de inte för går man inte innan två får man ju skylla sig själv.

2009-11-01 @ 18:06:46
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, dom där hade jag på min förfest innan vi for på Parken, vi höll på skratta ihjäl oss när dom klev innaför dörren :P

2009-11-01 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback