Julklappar

Många av er där ute måste tro att jag gått och blivit knäpp som sitter och skriver ett inlägg om julklappar i början av november men åker man iväg snart så gör man. Därför tänkte jag skriva ut lite av det jag önskar mig. Sånt ändras dock från dag till dag men dessa saker vet jag att jag önskar mig när julen väl kommit också!



Här har vi då ett urval av de saker jag önskar mig. Självklart vill DVDhyllan alltid fyllas på och dessa filmer vill verkligen flytta in dit. Men alla filmer är självklart välkomna. Önskar mig även en babyliss iCurl för att kunna locka mitt hår. Verkar vara en bra locktång som ska ge de där glamourösa hollywoodlockarna som alla pratar om. Även Ikeas djurbädd vill jag ha till Totoro och ännu mer vill jag ha en ny bäddsoffa till mig. Det är väl egentligen det enda som jag önskar mig som jag verkligen behöver.

Alla som känner mig vet att jag sover i en bäddsoffa (för er som inte vet det så drar jag den historien en annan gång). Min bäddsoffa har dock blivit totalt förstörd och är ytterst obehaglig. Detta är då en Ektorp Pixbo och bara synen av den säger mig att den är mycket skönare än den pinne jag sover på nu.

Önskar mig även ett jättefint nattlinne från
Ellos, nagellack i massor och pengar förstås. Tråkigt som det är att önska sig men Indien har gått hårt på mina stackars pengar. Önskar mig även ett ritbräde till datorn och en massa, massa annat!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja kanske man ska börja fundera vad man vill ha till jul. haha Man kanske inte får nått de kanske glömt jag kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback